loading...
اصول موفقیت با محمد طلایی
محمدطلایی بازدید : 38 یکشنبه 04 خرداد 1399 نظرات (0)
 آیا من به موفقیت رسیده‌ام ؟

شما هم شاید در زندگی‌تون به این فکر کرده باشین که در چندسال گذشته چقدر آرزوی از دست رفته دارین و یا شاید موقع جشن تولدتون به این فکر کردین که : وای خدای من، دارم پیر میشم و خیلی اتفاقات قشنگ و آرزوهای بزرگم هنوز برآورده نشده ! هنوز موفقیت را لمس نکردم ! 

 

موفقیت

حساسیت شما بی مورد نیست اما می‌خواهیم به شما آموزش بدیم چطوری با فرصت‌های از دست رفته رو به رو بشید تا اول از همه گذشته جبران بشه و دوم حس رضایت بوجود بیاد.

اگر می‌خواهی بدونی که :

  1. راهکارهای جبران فرصت‌های از دست رفته چیست ؟
  2. چطور به آرزویم برسم ؟
  3. راه میانبر ما چیست ؟
  4. ضریب هوشی شما برای رسیدن به موفقیت چیست ؟
  5. پنج مرحله شگفت‌آور و ساده برای رسیدن به هر آنچه که می‌خواهید چیست ؟
  6. راز فرمول میلیون دلاری ؟
  7. و…

 

بهتره 👊 مجله موفقیت 👊 را جدی بگیری.

تاکید می‌کنم این آموزش‌ها تایید شده و حاصل سال‌ها مطالعه کتب معتبر ( بعنوان مثال کتب ترجمه نشده‌ای مثل: Change Your Brain Change Your Life )در حوزۀ موفقیت، آرامش و.. است که البته تجربه خودم هم چاشنی آن کردم که با زبان ساده در اختیار شما قرار می‌دهم. در واقع زندگی شما بعد از این مطالعات بطور شگفت انگیزی تغییر خواهد کرد پس ایمان داشته باشید و از الان فکر اینکه نمیشه را از سرتون بریزید بیرون، و به این فکر کنید که این بار میشه و باید به فکر یه پارکینگ بزرگ‌تر یا عشقی جاودانه و… باشید !

شما چه فرصت‌هایی را از دست داده‌اید ؟

بزارید یه داستان کوتاهی را براتون بگم.یک شب با عزیزانم سر میز شام نشسته بودیم، همه چیز خوب بود اما احساس می‌کردم انرژی کافی ندارم.وقتی خوب فکر کردم دیدم دوستم فردی است که هر نوع کتاب، عقیده، مذهب و روش‌های خود درمانی را باور نداره و انکار می‌کنه.

 

موفقیت

 

اون واقعا آدم منفی گرا و یا انتقادگری نبود ولی ناخودآگاهش هر چیزی را که در مسیرش قرار می‌گرفت رد می‌کرد.من در مورد یک استادی که سال‌ها با اون بودم، شروع به صحبت کردم که مردم او را فردی  مثبت اندیش و روشن ضمیر  می‌شناختند.

 

ادامه مطلب...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 66
  • بازدید سال : 533
  • بازدید کلی : 1,223